Zásielkovňa
Čo doplnok umožní?
|
Rozšírte svoje prepravné metódy o Zásielkovňu, ktorá patrí medzi najobľúbenejšie spôsoby doručenia tovaru. Umožňuje zákazníkom pohodlné vyzdvihnutie tovaru na jednom z vyše 6000 výdajných miest podľa ich preferencií a v čase, aký im vyhovuje. Vyzdvihnutie zásielky pritom trvá len pár sekúnd, stačí sa iba preukázať heslom, ktoré príde zákazníkovi formou SMS alebo e-mailom. Okrem toho majú zákazníci možnosť sledovať celú trasu zásielky aj na webovej stránke alebo cez mobilnú aplikáciu Zásielkovne. V okamihu, keď je zásielka pripravená na vyzdvihnutie, ich Zásielkovňa informuje o možnosti prevzatia tovaru na zvolenom výdajnom mieste.
Základné vlastnosti Zásielkovne
Práve z týchto dôvodov zákazníci Zásielkovňu obľubujú a vyhľadávajú jej služby doručovania. Po novom tiež Zásielkovňa ponúka možnosť vyzdvihnutia zásielky aj prostredníctvom samoobslužných bezdotykových schránok, tzv. Z-BOXov, ktoré sú k dispozícii nonstop a zabezpečujú bezpečnú možnosť vyzdvihnutia tovaru aj s ohľadom na pandemickú situáciu. Doručenie na výdajné miesta Zásielkovne tak patrí k jedným z najpopulárnejších a najvýhodnejších spôsobov prepravy na slovenskom a českom trhu (doručenie v rámci Slovenska začína už na 1,65 EUR a do Česka na 2,50 EUR).
Ako to funguje?
Princíp fungovania Zásielkovne je veľmi jednoduchý. Pri nákupe v e-shope si zákazník volí ako spôsob dopravy Zásielkovňu a doručenie na výdajné miesto alebo do Z-BOXu. Následne sa mu zobrazí widget s mapou a vyhľadávačom výdajných miest. Z ich širokej ponuky si vyberie to, ktoré mu najviac vyhovuje či už lokalitou, otváracou dobou alebo možnosťami platby.
O tom, že je zásielka na ceste, informuje zákazníka Zásielkovňa prostredníctvom SMS alebo e-mailom, kedy spolu s nimi posiela aj heslo, ktoré slúži na identifikáciu pri vyzdvihnutí zásielky. Zásielku môže následne vyzdvihnúť ktokoľvek, kto pozná heslo - odpadá tak nutnosť preukazovať sa akýmkoľvek dokumentom. Na vyzdvihnutie zásielky má zákazník spravidla 7 dní od okamihu, keď obdrží heslo a informačný e-mail alebo SMS. Dobu uloženia je možné štandardne predĺžiť až na 21 dní, ale môže sa líšiť v závislosti od sezóny.
Prečo si vybrať tento doplnok?
Ponúknite svojim zákazníkom možnosť osobného odberu, aj keď nemáte vlastnú kamennú predajňu. Vďaka napojeniu na Zásielkovňu získate viac ako 5000 výdajných miest, na ktorých si môžu svoju objednávku vyzdvihnúť pohodlne, bez čakania a v čase, kedy im to najviac vyhovuje.
Ako vytvoriť spôsob dopravy Zásielkovňa?
Vytvorenie prepravnej metódy Zásielkovňa v účte predajcu je veľmi jednoduché. V tomto videu si ukážeme ako vytvoriť prepravnú metódu Zásielkovňa.
V administrácii v časti Doprava a poštovné si zvolíme Prepravné metódy a klikneme na Pridať spôsob dopravy. Napíšeme názov prepravnej metódy Zásielkovňa a označíme checkbox Napojiť na Zasielkovna.sk a klikneme na Vytvoriť. V záložke Zásielkovňa sme povinní vyplniť Kľúč API, Heslo API a Odosielateľa. Všetky tieto údaje nájdeme v administrácii Zásielkovne. Kľúč API a heslo API nájdeme v časti Zákaznícka podpora. Skopírujeme kľúč aj heslo API do administracie predajcu. Odosielateľa nájdeme v časti Informácie o používateľovi v záložke Odosielatelia. Skopírujeme aj názov odosielateľa a klikneme na Uložiť. Následne je ešte potrebné nastaviť Ceny za dopravu v záložke Dopravné sadzby a kliknúť na Uložiť a prepravná metóda Zásielkovňa je úspešne vytvorená.
Zákazník v pokladni po kliknutí na Spôsob dopravy zásielkovňa zvolí Výdajné miesto kam chce svoju objednávku doručiť. V časti zvolené výdajne miesto, zákazník vidí pobočku Zásielkovne, ktorú si zvolil.